Socket Mobile-JP » サポート » 保証&登録

保証と登録

データリーダーの寿命を延ばします。無料の延長保証に登録するか、追加の保証 を購入してください。

warranties-registration

データリーダーを登録する

新しいデータリーダーを十分に使用する機会がまだないかもしれませんので、登録を1週間以上待っても構いません。しばらく使ってから、正確で正直なフィードバック(良い点でも悪い点でも)を残していただければと思います。その間に 技術サポートが必要な場合は、サポートチームにお問い合わせください。

フィードバックは非常に貴重で、お客様のニーズをよりよく理解し、製品を改善するのに役立ちます。この任意の登録プロセスには合計10の質問が含まれており、完了までに約1分かかります。

Appから登録 Opens new site
最大 90日の保証延長。

オンラインで登録
最大90日の保証延長。

一括登録
複数のデバイスを登録

注意:90日間の保証延長は、再生品には適用されず、期限切れの保証を再アクティブ化することもできません。

SocketCare 保証カバレッジプラン

SocketCare 延長保証カバレッジプランは、データリーダーのモデルに合わせてそれぞれ対応しており、購入後60日以内に購入できます。

新しいデータリーダーの注文を完了すると、SocketCareの登録を完了するためのメールが届きます。

new_releases  

SocketCare 延長保証を既に購入しましたか?
アクティベーションリンクのためにメールを確認してください。見つかりませんか?support@socketmobile.comまでお問い合わせください。

標準 1 年保証に加え、一部の製品では 2 年または 4 年 (合計 3 年または 5 年) に延長するオプションも付いています。 日常使用中の製造上の欠陥に起因する製品の問題をカバーします。 当社のテクニカル サポート チームは、問題に対応するために、24 時間以内に、電話、またはeメールで対応します。 交換品の発送は、お客様からの不良品を受領次第、5-7日以内に発送します。送料はそれぞれが負担します。 

このプログラムは、標準の保証期間延長に加えて、「誤使用による故障」も保証します。ただ、この誤使用による故障は「1回のみ」です。交換品の発送は、お客様からの不良品を受領次第、5-7日以内に発送します。送料はそれぞれが負担します。 

このプログラムは「標準の保証期間延長」「誤使用による故障(1回のみ)」を保証し、代替え機は1営業日で発送しますので、ダウンタイムは最小限に抑えられます。お客様の不良品は後日、着払いでお送りください。




  1. 製品規約に基づきます。SocketCare 延長保証は、製品購入後 60 日以内に購入して有効化にする必要があります。
  2. 通常の営業時間 (月曜日から金曜日、太平洋時間の午前 7 時から午後 4 時まで) 内にお問合せいただいたサポートに関する問い合わせには、上記の時間枠内で返答されます。時間外のお問い合わせは、翌営業日午前 7 時に受け付けたものとして処理させていただきます。
  3. プレミアムエクスプレス発送では、交換ユニットの先出し発送前に保証金が必要です。入金利用規約を参照してください。 保証金規約をご参照ください。
  4. SocketCare サービスは、SocketCare を購入した地域で利用できます。プレミアムエクスプレス保証には、前払いの返送用ラベルが提供されます。 
  5. 1 回限りの偶発的事故保証による請求を行う場合、デバイスと請求年に基づいたサービス料金が適用されます。利用規約を参照してください。

保証ステータスの確認 & 延長保証の購入

データリーダーの保証ステータスを確認し、延長保証の対象かどうかを確認するには、各リーダーのBluetoothアドレスまたはシリアル番号を以下のボックスに入力してください(1行につき1つ)。

Reader Verification

Current Status

Warranty Upgrades

Summary

Reader Verification

* Please enter each product on a separate line and do not include colons in Bluetooth addresses.

done

Reader Verification

Current Status

Warranty Upgrades

Summary

Current Warranty Status

Devices Summary

Please press continue to purchase SocketCare for all eligible devices.

Register Your Data Reader

We understand you may not yet have had an opportunity to fully use your new data reader, so feel free to wait a week or more to register. We'd much prefer you use it for a while in order to leave accurate, honest feedback – good or bad! In the meantime, if you need technical assistance please contact the support team.

Your feedback is valuable as it helps us better understand our customer's needs and improve our products. This voluntary registration process includes a total of 10 questions and takes approximately one minute to complete.

Appから登録 Opens new site
最大90日の保証延長。

オンラインで登録
最大90日の保証延長。

一括登
複数のデバイスを登録

Please note: the 90 day warranty extension is not available for refurbished devices, nor does it reactivate a warranty that has expired.

SocketCare Warranty Coverage Plans

SocketCare Extended Warranty Coverage plans are individualized to your data reader model and can be purchased within 60 days of reader purchase.

After you have completed your order for a new data reader, you will receive an email to complete your SocketCare registration.

new_releases  

Already purchased SocketCare Extended Warranty?
Check your email for an activation link. Can't find it? Contact us at support@socketmobile.com.

標準 1 年保証に加え、一部の製品では 2 年または 4 年 (合計 3 年または 5 年) に延長するオプションも付いています。 日常使用中の製造上の欠陥に起因する製品の問題をカバーします。 当社のテクニカル サポート チームは、問題に対応するために、24 時間以内に、電話、またはeメールで対応します。 交換品の発送は、お客様からの不良品を受領次第、5-7日以内に発送します。送料はそれぞれが負担します。 

このプログラムは、標準の保証期間延長に加えて、「誤使用による故障」も保証します。ただ、この誤使用による故障は「1回のみ」です。交換品の発送は、お客様からの不良品を受領次第、5-7日以内に発送します。送料はそれぞれが負担します。 

このプログラムは「標準の保証期間延長」「誤使用による故障(1回のみ)」を保証し、代替え機は1営業日で発送しますので、ダウンタイムは最小限に抑えられます。お客様の不良品は後日、着払いでお送りください。




  1. Based on product term. SocketCare extended warranty must be purchased and activated within 60 days of purchasing a product.
  2. Support inquiries made within regular business hours (7 am to 4 pm Pacific Time, Monday through Friday) will be responded to within the timeframe noted above. After-hour inquiries will be treated as if received 7 am the following business day.
  3. Advanced express shipment requires a security deposit prior to shipment of a replacement unit. See Deposit Terms and Conditions.
  4. SocketCare services are available in the region where SocketCare is purchased. A pre-paid return shipping label will be provided for Premium Express warranty. 
  5. Service fees based on device and year of claim will apply when making a One-Time Accidental claim. See Terms and Conditions.

Check Warranty Status & Purchase Extended Warranty

To check your data reader(s) warranty status and verify eligibility for extended warranty, enter the Bluetooth address or serial numbers of each reader in the box below (one per line).

Reader Verification

Current Status

Warranty Upgrades

Summary

Reader Verification

* Please enter each product on a separate line and do not include colons in Bluetooth addresses.

done

Reader Verification

Current Status

Warranty Upgrades

Summary

Current Warranty Status

Devices Summary

Please press continue to purchase SocketCare for all eligible devices.